TV- sjåvZ

Før når jeg jobbet på mcdonald's, var leder i ts, var konf.leder, hadde masse lekser, trente volleyball, var på russebuss og sånne teite ting, så hadde jeg ikke noe særlig tid til å titta på plastboksen. Men nå derimot, når jeg har fått klar beskjed av legen å kutte ned på stæsj, er jeg plutselig hjemme når det er kvalitetsjåvs på teven. Fett! Jeg følger med på tre ting:


1: Grey's anatomy- hallo, så mange digge leger samlet på et sted! McDreamy og masse annet fint. Og så er det jo så spennende!  intriger og konflikter er god underholdning, og så kan man sitte der og være sjalu på at alle er så flinke, og vet hva de vil med sine liv. Til en viss grad da.

2: 71* nord- Jeg hadde en gang en fire dagers 71* nord opplevelse matchet med helvetesuka fra militæret, og når jeg sitter og ser på dette, mimrer jeg tilbake om hvor jævli det var, og hvor heldig jeg er som sitter i sofaen og bare ser på. Og så er Marius (som nå har gått ut! Hulk) ganske så kjekk. Men må si at det er veldig spennende, og jeg sitter der med en klump i magen og vil være med!

3: Robinson- du blir tæn og tynn på en sydhavsøy. Samtidig som du må battle kjipe konkurrenter i øy-rådet. Hah! Lett match!



Kommentarer
Postat av: ingrid

hvorfor skriver du i kursiv emelies? hmm! Men hvorfor der du på dette og ikke kule programs som oprah, seventh heaven(litt ubeleilig tid..) og ugly betty og sånt? MYE morsommere enn 71 grader! eller?

2008-11-27 @ 17:30:34
Postat av: Frida

må si meg enig med Ingrid her... du følger med på ganske duste serier, men det er jo litt kos med duste serier... jeg husker tydelig da jeg fulgte med på både Gode og onde dager og Home and Away jeg.. DET er go' serier det! =P

2008-11-27 @ 18:56:25
URL: http://fridatrollet.blogspot.com/
Postat av: PopChoc

Dette slår ikke den dustete av de dustetene: TOP MODEL USA sesong 10! ja, jeg er ANTM-nørd

2008-12-31 @ 15:44:04
URL: http://pop-choc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0