Sats.

Okei, mitt nya mål efter sommaren var att jag skulle börja träna. På riktig. Värkligen pumpa muskler og svettas ordentlig. Det har jag nog inte grejat precis, och jag börjar få riktigt dårligt samvete för alla pengarna jag användt på det jäskla medlemskortet som jag aldri använder. Fast igår, då tog jag mig samman och gick på aerobic, efter som jag värkligen inte har motivation till att försöka mig på vikter och andra apparater.

Fast det var inte "vanlig" aerobic, det var gamlis aerobic. Min första timme var med massa äldre kvinnor som var så helsikes mycket duktigare än mig. Jag stod som en fjant mitt i rummet, med musiken dundrade hööögt rundt mej, och massa 50 + som skutta rundt. Jag skulle gärna sagt att jag också gjorde det, fast jag fatta ju inte hur man greia att koordinera båda armarna och benen till att göra alla moooveza man skulle göra. Nämnde jag att passet varade i en halvtimme? Man kan ju tänka att en halvtimma inte är så där mycket.. Fast jag var ju helt död, så jag måtte gå innan passet var färdigt. Hur pinsamt e inte det? Fast nästa gång kommer jag tillbaka, ennu stärkare och mer beredd änn någonsin! Då ska dom få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0