Jeg er så jævlig frustrert!!

Fy faen, jeg har bare lyst til å skrike drithøyt og kaste dataen i veggen. Livet suger. Norsk er dritt. Særemne er satans forbanna gave til menneskeheten. Den norske skoleungdommens i hvertfall. Jeg hater det, og jeg har ikke lyst. Nå har jeg faen meg (jeg vil banne enda mer!) sittet og skrevet siden halv fire, og ja klokken er halv ni. Det er for jævlig lang tid, og jeg er kanskje halveis. En bitteliten smule over halveis. Kanskje. Og da i foredraget, for etter det er det power point og etter det så må jeg sitte i hundre miljoner år og lære meg manuset som heelt sikkert ender opp på umennskelig mange sider og jeg vil jo da naturligvis gå over tiden vi har fått til disposisjon. Det vil si at jeg ikke bare vil si masse bullshit imorgen, men jeg vil altså si alt for mye bullshit også! Heldigvis er tullet mitt litt sammenhengende, så jeg ikke driter på draget helt. Ja, jeg skriver kjempe lange setninger, for når man er sint så bryr man seg ikke om setningsoppbygning og komma og annet nånsens (og vaffel ikke rettskriving!)

JEG ORKER IKKE MER!


Dessuten så hadde jeg en fæl opplevelse igår. Det nye überkule lommeboken jeg kjøpte på accezories (jeg bryr meg fortsatt ikke om rettskriving) hadde faen meg en føkkings magnet som "lukke" mekanisme. Min tanke var bare "oh, fett. Orginalt. Det er det ingen andre som har." Nei, selvfølgelig er det ingen andre som har det!! For hvem lager lommebøker som avmagnitiserer (gjelder fortsatt..) alle bankkortene!?!?!?!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0