Norsk!

äh, jag orkar inte. Tror jag. Jeg går over til norsk. Eller kanske inte. Jag har inte helt bestämt mig ennu.. Fast detta innlägget blir på norska. Nu. Ja, igår så var jeg på den svensk/indiske butikken INDISKA. Skulle se om jeg kunne finne en sånn ordentlig go'genser, strikket, lang og digg. Det fant jeg ikke. Men jeg fant ut at det er rimelig lett å knuse glass når man trasker rundt i en butikk. Egentlig har jeg lyst til å påstå at det ikke var min feil, fordi jeg mener å tro at det var en kvinne som dyttet meg. Eller ihvertfall sto i veien, og var en direkte årsak til at jeg velta alle glassene. Og om hun ikke sto i veien, så håpet hun at jeg skulle velte de.

Når jeg opplever sånne ting, har hjernen min en tendens til å bare koble ut og sette kroppen på auto, så jeg husker egentlig ikke så veldig mye. Bortsett fra alles blikk festet på meg, og en sur butikkdame som kom løpende med kost. Det var fryktelig. Heldigvis slapp jeg å erstatte dem, og kom unna med bare ren og skjær skam. (hihihi)

Lenge leve masseprodusert glass! (huff.. nå fikk jeg litt dårlig samvittighet..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0