Dette er er bare morsomt for meg sjæl..

Vi har slik en gjestebok på hytta der vi skriver litt for hver gang vi er der. Og siden pappa ikke vil miste disse verdifulle skribleriene tok han den med hjem for å kopiere det.. Hmm. Uansett, det gikk opp for meg når jeg leste det, hvor språkforvirra jeg egentlig var i januar 1998:


"Vi fik ett påskeg og vi fylde de jete myke med godise. Vi fik en sugilapp av pappa han har den i sin plåmbok"

En sugilapp er btw en tjuelapp. Ikke bare blandet jeg sammen alt til mitt eget lille språk, jeg greide helt fint å bestemme selv hvilken tidsform ordet skulle stå i og måten det skulle skrives på.

OOOH, jeg mimrer!

Kommentarer
Postat av: Ingz

HAHA! very guD!

Men du, PS: hva betyr fil på svensk.. noe man kan spise.. jeg vet det egentlig, bare har blækout!

2008-12-15 @ 14:44:40
URL: http://ingridjalla.blogspot.com
Postat av: Emilie Blue

Åh, Emelie, du var søt da^^

har noe lignende liggende hjemme jeg også, som foreldre drar fram med jevne mellomrom.. nått gudd

2009-01-11 @ 15:58:10
URL: http://lacedandabstruse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0