JUBELRUS!

Jeg elsker å være svensk!!!



Idag fikk jeg slikt et bankbrev fra en bank i sverige. Tenke seg til, jeg har visst en konto der! Det hadde totalt gått i glemmeboksen til mamma&pappa, så de ble like overraska som meg når jeg leste at jeg hadde nesten 3000,- på den. Hah! Hvor ofte skjer det at noen tusenlapper bare faller ned i fanget på deg?

Det er tydeligvis dåpspengene jeg fikk av farmor&farfar som har stått og rentet seg oppover i atten år (det er derfor jeg ikke visste om det siden jeg på'måte var baby når jeg fikk den, konto'n altså). Halleluja!


Kommentarer
Postat av: Emilie Blue

CHILL!!!!

2009-01-28 @ 09:48:15
URL: http://www.lacedandabstruse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0