Men hey, det fortsetter!

Ja, for jeg har vært sint siden kl 4 idag. Og nå skal det ut til det fulle. Siden jeg ikke har internett på min laptop her hjemme (ikke skolepcen, den får jeg ikke til å funke hjemme) så er jo det et lite problem. Altså, det stasjonære pc'en har internett, men ikke power point. Bærbar har power point men ikke internett. Og minnebrikken gidder jeg ikke engang å prøve meg på. Men heldigvis så har vi en liten dings som ser ut som en minnebrikke, men som egentlig er et mobilt nettverk. Fett.

Men jeg husket ikke passordet, så jeg ringte telenor. Han sa at jeg måtte putte simkortet i mobilen (det er jo et internett abonement på den greia, ergo simkort) og sende melding til 1900. Ok, tenkte jeg. Kanskje ikke sånn internettsimkort trenger passord. MEN JODA, DET GJORDE DEN. Så da måtte jeg ringe tilbake. "Bare tast feil kode tre ganger, så kan du få puk koden". Fett, så gjorde jeg det, og ringte opp på nytt. "Okey, hvem er det som er registrert som eier av dette abonnementet", sa telenorgutten. Pappa og ga dem navn osv. "Nei, her står det ingenting om at han eier noe slikt".

Faen, kødder du med meg. Ringer pappa, joda selvfølgelig står han som abonnent. Ringer igjen. Jepsi pepsi, han er der. Da trenger jeg bare personnr hans, så skal det være i boks." jeg legger på, ringer pappa, får tak i personnr. "Nei, dessverre, jeg kan bare oppgi puk koden til faren din, evt kan jeg sende et brev som vil ankomme på fredag".


SKJØNNER DERE FRUSTRASJONEN?! Føkking 6 samtaler, og intet gjort!!


Jeg fikk internett til slutt. Etter mye strev og nesten tårer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0